Taal: nl


Pagina: 1 2 3 4 5

Hans
2010-06-28 / 06:58
Ik las net dat in de tweede divisie, de kampioen niet meegedaan had aan de nationale divisie kampioenschappen. Is het misschien niet beter om in de toekomst dan eventueel een ander team te sturen die dit wel wil??

Reactie toevoegen
Reacties:
Competitieleider.
2010-07-06 / 13:03
De Bond staat niet voor ... als een team niet wil deelnemen aan de nat. div.kampioenschappen. Het meedoen is op vrijwillige basis. En een ander team opgeven kan niet want je bent geen kampioen.

willem
2010-07-05 / 18:33
bedankt voor je uitleg marco.
de bond had beter iedereen kunnen vragen en dan een team heen sturen dat wel kon. nu staat de bond mooi voor lul dat er niemand op is komen dagen van threant.

Marco MDH 4
2010-07-05 / 13:24
Beste Hans en Willem, Wij hebben voor de wedstrijd in Borger aangegeven dat wij voor de finaledag te weinig mensen hadden, en als dit een probleem was zouden wij maximaal voor de tweede plek gaan,maar dit was geen probleem.Maar inderdaad je zou dan ook de nummer 2,3 of 4 kunnen vragen.

Willem
2010-06-29 / 10:15
Je kunt ook van te voren vragen of een team heen wil. wil deze dat niet dan geef je hem wel het prijzengeld van de nummer 1. maar maak je een team dat wel heen wil nummer 1 op papier. probleem opgelost en bij de ndb zien ze de drenthse kampioenschappen toch niet.

Bondskantoor
2010-06-28 / 13:18
Beste Hans,

Enkele jaren terug had het bestuur dezelfde gedachte. Maar helaas, alleen de nrs. 1 worden uitgenodigd en gaan die niet dan kan de DOT geen ander team sturen.

r.a
2010-06-22 / 15:53
wie heeft de beker gewonne? aangezien de boel hier niet bijgewerkt word?

en de indeling enzovoort

Reactie toevoegen
Reacties:
Bondskantoor
2010-06-22 / 16:36
Beste Leden,

Wie de Beker competitie en wie de winnaars zijn van de Divisie Kampioenschappen zal zo snel mogelijk op de site gezet worden. En ten aanzien van de indeling verwijzen wij u naar onderstaande reactie.

piet bakker
2010-06-16 / 21:31
ik kan door omstandigheden niet meer darten alleen is mijn naam zonder mijn toestemming om het blauwe formulier gezet moet ik dan wel contributie betalen???

Reactie toevoegen
Reacties:
Bondskantoor
2010-06-17 / 08:49
Geachte heer Bakker,

U dient hierover contact op te nemen met het bondskantoor.
Tel. bereikbaar donderdagavond van 20.30 tot 22.00 uur.

wim
2010-05-31 / 15:46
kritiek geven is prima, als het terecht is. als de patat op is of het personeel is in jou ogen niet snel genoeg, daar kan de dot niets aan doen. de verlichting vond ik wel goed.

Reactie toevoegen
Reacties:
Competitieleider
2010-05-31 / 19:49
Nee Hans, Kampioen 2e div. De Marsdijkhal IV
3e div. De Smeltegooiers I
4e div. D'Aole Kroeg 0,4

Hans de Vries
2010-05-31 / 19:37
helemaal mee eens wim, het klopt trouwens wel dat alles in het begin niet even soepeltjes verliep maar dat kan toch allemaal gebeuren. Zijn niet doorgegaan maar wel een mooie middag gehad. Sportlandgoed gewonnen trouwens in de 2e divisie?

arjan de bikkels
2010-05-13 / 15:16
lekker altijd competitie vervalsing aan het eind van het seisoen, kan ons de 2 e plek kosten............

Reactie toevoegen
Reacties:
Marcel
2010-05-22 / 13:59
Het is van den zotte dat er meerdere teams in 1 en dezelfde groep zitten. dit vraagt om vervalsing als het er om gaat. Als de competitie begint dan zie je ...I en ...II en ...III nou nou dan zakt mij de broek al af. Dat moet beter georganiseerd worden vind ik. Zelfde teams verdelen en als een team echt darten wil dan maakt de afstand niet zoveel uit, die vervalsing moet tegen gegaan worden. Of zoals al werd gezegd een scheidsrechter erbij, maar ja vind daar eens vrijwillegers voor...

Albert
2010-05-14 / 17:51
Volgens mij staan jullie nu 2e Arjan

tazzie
2010-05-14 / 16:22
misschien een idee gewoon een scheidsrechter bij bepaalde wedstrijden ben je van dit probleem af.

jan
2010-05-14 / 15:07
Dat ben ik met je een arjan, meerdere teams van hetzelfde cafe in 1 competitie moet eigenlijk helemaal niet kunnen.

Maar ja dat zal denk ik niet aangepast worden ivm de afstand e.d.

arjan de bikkels
2010-05-14 / 14:40
en het leukste is net, dat het onderste team mij net heeft afgebeld..........hadden vorige x 9-0 tegen ze.........en let wel op een ander team van hun staat op plek 1 momenteel..........dus tel uit je winst als die wedstrijd nie gespeeld word.....reglementaire uitslag..........kost ons helemaal de kop.........ben in staat om team op te heffen..dit krijg je dus als er meerdere teams van dezelde locatie bij elkaar in de groep zit !!

arjan van de bikkels
2010-05-14 / 14:35
tja heel makkelijk
ze zijn niet geweest bij de tegenstander afgebeld en hebben gezegd dan maken we er 9-0 van op papier en sturen dat dan in............

msicha bloem
2010-05-14 / 12:11
dat is lekker dan. in hoe z`n voor is er vervalst dan lekker is dat als dat je de tweede plaats kost ben wel nieuwsgierig hoe ze dat hebben gedaan dan

arjan de bikkels
2010-05-13 / 21:56
in 3 f

mischa
2010-05-13 / 17:12
en in welke divisie speelt dit

Hallo
2010-05-09 / 10:22
Hallo

Even een vraagje hea?
Heeft de DOT ook een clod pakket gekocht?

Greetz

Reactie toevoegen
Reacties:
Bondskantoor
2010-05-09 / 11:01
Nee

Tinus
2010-05-03 / 23:29
De realiteit is dat niet alleen het keientoernooi slecht wordt bezocht, volgens mij is er gewoon minder animo voor toernooien. Ik kom niet meer omdat ik geen zin meer heb om mijn middag op te offeren voor 3 a 4 partijtjes darts. Competitie gooien vind ik nog leuk maar daar blijft het ook bij.

Reactie toevoegen
Reacties:
jan
2010-05-04 / 12:19
mijn gevoel zegt dat sinds de toenooien vrij gegeven zijn er teveel toernooien op dezelfde dag worden georganiseerd en dat daarom de animo om toernooien te gooien sterk is afgenomen.Vroeger had je per regio een toernooi en deze werden aangemeld bij het bestuur zodat die kon voorkomen dat er gelijke toernooien plaats vinden binnen een regio en ik denk dat we met zijn allen terug moeten naar die tijd dat de toernooien weer worden aangemeld.

Bondskantoor
2010-05-02 / 10:30
Geachte leden,

Voordat u een bericht of een reactie geeft op een bericht, verzoeken wij u eerst de regels te lezen t.a.v. het Gastenboek.

Opnieuw hebben wij jammer genoeg berichten moeten verwijderen omdat hier geen naam vermeld stond.

Reactie toevoegen
tazzie
2010-04-30 / 14:19
Van gw naar een u tje volgens mij kan dat nooit als je een wedstrijd verzet moet de competitieleider direct betrokken worden en er direct een beslissing over nemen samen met desbetreffende teams en niet na enkele weken erop zetten dat hij is uitgesteld terwijl er een gwtje staat goed bezig echt iets voor threant van het ene naar het andere en dan gek vinden dat er niets komt op de a.l.v. ..............................................

Reactie toevoegen
Reacties:
Marcel
2010-05-04 / 21:12
Heb je helemaal gelijk in.

Ik vind ook regels zijn regels. Het wordt tijd dat daar eens meer op gelet wordt. Maar niet het hele bestuur/vrijwilligers laat zulke dingen toe natuurlijk.

En daar komt bij dat ook de spelers niet altijd vrijuit gaan.

tazzie
2010-05-04 / 16:17
nee scheer niemand over 1 kam alleen die zich aangesproken voelen.


REGELS ZIJN REGELS IEDEREEN DIENT DIE IN ACHT TE NEMEN.

maar tussen de regels door fietsen mag stiekem ook.

Marcel
2010-05-03 / 19:55
Dus jij scheert ook iedereen over dezelfde kam??

Kan het ook zijn dat 1 persoon dit beslist heeft en niet heel threant??

Maar als je er problemen mee hebt kun je natuurlijk ook gewoon een klacht indienen en erachter komen hoe het werkelijk zit.

tazzie
2010-05-01 / 09:09
div 2b

Evert Dartje
2010-04-27 / 00:25
Wat heur ik? De finale Beker tussen La diva en Borger Adventurers? Dat wordt een mooie finale. Of nait den.

Reactie toevoegen
jan
2010-04-08 / 15:27
Gisteren naar de alv geweest van deze dartorganisatie en de opkomst was weer beschamend klein.Volgens MIJ was er nog geen 5% procent van het ledenbestand dit is ronduit slecht te noemen.Dus de meeste leden zijn tevreden met hoe het nu gaat of deze mensen hebben totaal geen mening.

Reactie toevoegen
Reacties:
ETKAT
2010-04-09 / 18:19
Opkomst inderdaad bedroevend laag. In tegensteling tot eerdere berichten (reacties) heeft aanwezigheid wel degelijk nut. Diverse voorstellen werden op advies van de wel aanwezigen aangepast. Gewoon jammer dat zo'n kleine groep voor zovelen moet beslissen.

ekipmans
2010-04-08 / 16:38
ik denk dat het eerde 2% was jan . Maar ja is niet anders. Volgend jaar beter dan maar hopen.

obelix
2010-04-06 / 17:50
ik heb een idee de 2e div is erg leuk omdat er spelers in zitten die hoger op willen en veel spelers die het wel goed vinden die lekker een avondje uit willen met een redelijk niveau alleen hoor ik steeds vaker dat het laat wordt met de best of 5 is het misschien geen idee om te kijken als en hoeveel teams er in de 2e div best of 3 willen spelen omdat het dan niet zo laat wordt????maar als ze dan in die poule zitten niet kunnen promoferen naar de 1e div
om ook die mensen een mooie avond competitie te geven en misschien om zo mensen bij de bond te houden

Reactie toevoegen
Reacties:
obelix
2010-04-21 / 18:41
ik ben martijn dus niet
dan heb je een ander voor je
vorig jaar inderdaad 4e div maar wij waren meestal om 21.40 klaar
en die martijn w is een ander dan de captan van ons

henk
2010-04-20 / 23:51
martijn w (obelix) waarom moet 2e div. best of 3?
Ik heb jou vorig jaar zien gooien en dat was 4e div. en jullie waren ook rond 23.30 uur klaar en dat was best of 3 dus dan snap ik niet waarom 2e div best of 3 moeten gooien. wij zijn meestal rond 22.30-23.00 uur klaar in de 2e div.
Maar nu snap ik ook dat jij voor 3 jaar bent geschorst. jij bent veel te traag met het spelletje.(hahahahaha)

ETKAT
2010-04-09 / 18:11
Ergens moet een lijn tussen best of 3 en best of 5. Een divisie opsplitsen is geen oplossing. 2-1 duur net zo lang als 3-0, dus die games hoef je niet mee te tellen. Wel zal er in beide gevallen langer gereisd moeten worden. Best of 5 wordt dan nog later, en het voordeel bij best of 3 valt grotendeels weg. Voordeel dan dus minimaal. Bovendien moet je dan de promotie/degradatie regels daarop aanpassen, en wat als het qua aantal moeilijk te splitsen is, je kunt niet beide speelwijzes in één poule hebben. Je zult moeten kiezen, alle poules, of geen poule.

dartgek
2010-04-07 / 16:57
ja dat vind ik ook bedoel het heeft dan juist wel nut om heen te gaan bedoel ik vind het jammer dat je dus op een algeme ledenvergadering geen dingen kan proberen door te geven of te veranderen voor de competities en dat dat dus een week van te voren ingelevert moet worden. maar goed het zal me ook benieuwen hoe hoog de opkomst is vanavond

ekipmans
2010-04-07 / 16:53
Hoezo geen nut? Heeft altijd nut als je ideeen hebt ,dat je dan ook komt.

obelix
2010-04-07 / 09:33
het heeft dan ook geen nut om te komen voor dit punt

obelix
2010-04-07 / 06:10
dat is het net gister een inhaal wedstrijd gehad 5 uur slaap gehad en dan vandaag naar alv wat ook laat wordt dat zit er niet in met werk

Bondskantoor
2010-04-06 / 20:13
Wij willen geen mensen teleurstellen, maar morgenavond reageren t.a.v. dit punt kan niet. Dit had minimaal één week voor de A.L.V. ingediend moeten zijn.

Sorry!

tazzie
2010-04-06 / 19:33
gewoon best of 5 laten ik heb nog niet meegemaakt of het idee gehad dat het `te laat`wordt

jan
2010-04-06 / 19:19
morgen naar de alv gaan en jouw plan toelichten lijkt me beter dan dit in het gastenboek te plaatsen ik zou zeggen tot morgenavond

jan
2010-04-06 / 16:32
perfect dat je per bericht kan reageren weet iedereen direct waar een discusie overgaat

Reactie toevoegen
Jonny Bravo
2010-04-01 / 12:54
Voor jouw info Mischa: Ik heb er al ook al 2 gegooid.

Maar goed, ik vind dit een domme discussie. 9-darter is en blijft een 9-darter..
En nee jongens de winst van dat potje was niet belangrijker, dat was gewoon een detail.
Wat ik wel met je eens ben Mischa,is dat ook ik vind dat zoiets van Jan Dekker gewoon op drenthedarts en ZEKER op deze site moet verschijnen!
Maar dan moet iemand er wel een verslag van insturen. Want zoals je kunt lezen op de voorpagina van drenthedarts: I.v.m. te weinig tijd en aangeleverd nieuws richten wij ons op toernooien en competitie.

Ik vind het wel belachelijk dat er niks van Jan Dekker op deze site komt te staan! Hij gooit voor de Treanth en doet daar zijn stinkende best voor! Dus een verslagje over hem zou niks meer dan biddelijk zijn. Dus dat ben ik wel met je eens Mischa!

Maar goed, ik vind gewoon dat een 9-darter knap is. Zowel onder druk, als in een oefenpot!

Greetz Jonny de Vries

Reactie toevoegen
Mischa
2010-04-01 / 01:03
O ja nog iets

ik vindt het belachelijk dat als er zoiets op drenthedarts komt een oefenpot met een 9 darter en er komt niets van een jan dekker die nu eerste staat van nederland en een okken die van peter manley wint hoor je niets van maar ja een oefen 9 darter ja dat is wereldnieuws jaja komt er nog echt nieuws jongens

Reactie toevoegen
Mischa Bloem
2010-04-01 / 00:50
Johnny jongen jongen moet je na gaan heb je al zoveel voorbeelden gehad een nog weet jij niet hoe het moet


maar ja ingooien of een wedstriijd in toch wel een verschil lijkt mij dacht ik ik gooi vanavond een 12 darter in competitie met 121 finish dat is wel knapper onder druk

maar tim gefeliciteerd jongen

jan had maandag 13 darter met tops finish dat is onder druk presteren

Reactie toevoegen
jan
2010-04-01 / 00:33
WAT IS NOU BELANGRIJKER EEN 9 DARTER OF EEN WINSTPARTIJ HET KLINKT OF DE WINST BELANGRIJKER IS ONDERLING

Reactie toevoegen
Jonny Bravo
2010-03-31 / 17:23
Geluk Marcel... haha
Geluk is met de dommen toch?

Maar na die 9-darter gooiden we beide inderdaad niks meer.. logisch!!


Reactie toevoegen
jan
2010-03-30 / 00:51
een toernooi organiseren is misschien wel geen probleem maar wie staat op om alles op te bouwen en af te breken en om als laatste thuis te zijn

Reactie toevoegen
Ferdinand
2010-03-28 / 19:48
De keientoernooien moeten doorgaan vind ik.
ik snap wel dat er ophef over is omdat de opkomst tegenvalt, maar ik vind het nog steeds een gezellig toernooi.

dus mensen komt allen naar dit gezellig toernooi.

eerst volgend toernooi 11 april in 't trefpunt te zandpol.

Reactie toevoegen
jan
2010-03-28 / 03:53
hoe denkt de darter over het keientoernooi stoppen of doorgaan

Reactie toevoegen
Tom Grevink
2010-03-19 / 10:31
Even een berichtje tussendoor.
De NDB wil de laco weer meer aanprijzen vandaar dat ze de teams inkorten van de superleague.
Hoe je het ook ziet het darten bij de DOT ligt de afgelopen jaren een beetje stil.. Bij de jeugd is haast geen animo meer wat toch zonde is en bij de heren en dames is het ook steeds minder.
Waarom speel je niet op de NDB in maak laco team heren dames en jeugd zoals het vroeger was en elk jaar moeten de mensen zich plaatsen voor het laco team.
Zo heb je kans dat er meer animo komt.
Zet er goede begeleiding op en zo kweek je weer toppers voor de toekomst en voor nu.

Op de ndb`s zijn we nu steeds met 7 a 8 man vertegenwoordigd van DOT dit moet veel meer worden misschien dat een plaatsing voor een laco team dit stumuleerd..

Greetzzzz.. tommy be good

Reactie toevoegen
jan
2010-03-16 / 12:44
ik zou gaarne reacties zien van darters die er vroeger wel waren en van het eene op het andere jaar wegblijven om te horen wat zij graag willen zien om weer keientoernooien te gooien in de komende jaren

Reactie toevoegen
Mischa
2010-03-16 / 12:12
Oke dat is misschien zo maar wat zijn de totale kosten ongeveer per keienetoernooi als we geen bekers meer doen en geen vleesprijsen dus de enige prijsen die er dan zijn is dus het inleggeld en daar moet je dan de kosten voor nieuwe borden endergelijken van aftrekken

Reactie toevoegen
Bondskantoor
2010-03-16 / 11:53
Allemaal goede ideeën. Daar kunnen we wat mee in het bestuur.
Maar de jeugd een apart toernooi, oké, maar hoe delen die dan in de pot van 5 euro? En hoe bij het slot toernooi? En waar halen we de onkosten dan vandaan? Of dienen die uit de hele grote pot te komen!
Er is ooit door het bestuur besloten dat een Keientoernooi zich eigenlijk zelf dient te bedruipen. Dat kan niet als het inleggeld prijzengeld wordt.

Reactie toevoegen
mischa
2010-03-16 / 10:16
Als er nieuwe borden zouden komen moet dat voor iedere darter vindt ik. En inleggeld prijsengeld kan niet in de superlegeau want daar zijn er te weinig mensen voor dan moet je bijvoorbeeld heren dames apart en de jeugd zit toch geen aniemo in dus de jeugd eraf en die bij de dames of heren laten meegooien dus dat je dan alleen nog heren en dames hebt op het keientoernooi

Reactie toevoegen
jan schutrups
2010-03-16 / 08:56
hallo edwin.

waarom superlegue een goed bord hoe zal dit overkomen op de rest van de darters die er altijd zijn onderscheidt.en dan vraag je ook nog inleggeld prijzengeld terwijl jullie in de superliga met de minste mensen zijn wie brengt dan jouw prijs bij elkaar.

beetje arrogant vindt je ook niet

Reactie toevoegen
Bondskantoor
2010-03-16 / 07:49
Heren compliment voor de wijze waarop de discussie t.a.v. de Keientoernooien gevoerd wordt.
Alle opties en ideeën zullen meegenomen worden in de eerstvolgende bestuursvergadering.
Maar hoe zien jullie de verdeling van het prijzengeld als inleggeld prijzengeld wordt?
Want in het verleden is er nogal veel kritiek geweest over het feit dat de inleg voor de jeugd gratis was. Welk een kritiek kunnen we verwachten als de superleague met het meeste inleggeld vertrekt!

Reactie toevoegen
Ferdinand
2010-03-16 / 07:45
keientoernooien mooi door laten gaan, net wat de gasten hier zeggen, inleggeld = prijzengeld. dat trekt denk ik wel meer spelers aan.

oh ja ik was er zondag niet omdat ik gisteren jarig was, maar normaal kom ik altijd trouw weer naar de keientoernooien.

Reactie toevoegen
Edwin
2010-03-16 / 00:50
Veel 'goede darters' spelen ook superleage op zaterdag. De NDB wil de komende jaren het aantal teams terugbrengen in deze klasse. Misschien dat er dan spelers zijn die dan wel naar keientoernooi willen komen.
Misschien dat inleggeld is prijzengeld ook helpt, afschaffen van de bekers. Alleen de grote wisselbeker is aardig om te houden. En voor de heren in de superleage een mooi bord ophangen.
Dit is dan weer voor de ranking gooiers een doel voor het jaar erop.
In smilde was trouwens de F1 en later de voetbal mooi te volgen op groot scherm.


Reactie toevoegen